FAQ

Miten saan liput? Miten saan liput?
Koska peli pelataan? Koska peli pelataan?
Missä on minun paikka stadionilla? Missä on minun paikka stadionilla?
Saako lapset alennusta? Saako lapset alennusta?
Onko meille yhteiset istumapaikat? Onko meille yhteiset istumapaikat?
Onko hinnoissanne varausmaksuja? Onko hinnoissanne varausmaksuja?
Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation? Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Miten saan liput?

Sinun on tulostettava varausvahvistus, jonka olemme lähettäneet sinulle sähköpostitse sekä tuotava kopio siitä mukanasi Madridiin. Jos lippusi ovat Real Madridin otteluun, on sinun vaihdettava varausvahvistuksesi alkuperäisiin lippuihin Travel Connection Spain, Calle Postas nº 18, 1rst Floor, 28012, Madridin keskustassa. Mikäli lippusi ovat Atlectico Madridin otteluun, on sinun vaihdettava varausvahvistuksesi alkuperäisiin ottelu-lippuihin Estadio Wanda Metropolitano –stadionilla. Osoite- ja aukiolotiedot on selvästi merkitty varausvahvistukseen.
Palaa FAQ-osioon

Koska peli pelataan?

Virallinen pelipäivä ja peliaika vahvistetaan 5-9 päivää ennen ottelua. Viikonloppuottelu pelataan aina lauantaina tai sunnuntaina, ja viikolla pelattava ottelu pelataan aina tiistaina tai keskiviikkona. Pelin aloitus vahvistetaan myös 5-9 päivää ennen ottelun alkua, ja se on yleensä klo 15.00 ja 22.00 välillä. Sinun tulee ottaa nämä muuttujat huomioon varatessasi Madridin matkaa. Emme ota sinuun erikseen yhteyttä ottelupäivän ja ajan vahvistamiseksi mutta jos mahdollista päivitämme nettisivumme 5-9 päivää ennen ottelua viimeisimmillä tiedoilla koskien ottelua.
Palaa FAQ-osioon

Missä on minun paikka stadionilla?

Sinun paikka on aina stadionin kotijoukkueen kannattajien joukossa ja/tai neutraalilla alueella. Joten sinun ei tule missään olosuhteissa käyttää t-paitaa, huiveja, hattuja, tai muita esineitä joista näkyy vierailevan joukkueen logo tai väritö. Et voi myöskään koittaa sympatiaa tai kannustaa yhdessä vierailevan joukkueen kannustajien kanssa. Älä riko näitä sääntöjä sillä sinulta voidaan evätä pääsy stadiionille tai sinut voidaan poistaa ottelusta. Takaamme ainoastaan paikat niistä luokista jotka on valittavanasi kun varaat paikkoja kyseisen joukkueen otteluihin. Emme voi taata tai varata sinulle lippuja mistään erityisestä istumapaikkarivistä tai rivinumeroa!
Palaa FAQ-osioon

Saako lapset alennusta?

Kyllä, alle 4-vuotiaat lapset voivat osallistua otteluun vanhempiensa seurassa ja istuinpaikka on vanhempien kanssa samassa lipussa. Kaikki yli 5-vuotiaat henkilöt ja sitä vanhemmat tulee varata om lippu netin kautta.
Palaa FAQ-osioon

Onko meille yhteiset istumapaikat?

Jos varaat enemmän kuin 2 istuinpaikkaa emme voi taata istuinpaikkoja vieräkkäin. os varaat enemmän kuin 2 lippua emme voi taata että saatte vierekkäiset istuimet. On olemasssa riski että teidät erotetaan toisistaan 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 jne. Mutta takaamme kuitenkin ettei sinun tarvitse koskaan istua yksin, tarkoittaen siis että et koskaan saa yksittäisiä paikkoja kuten 1+1, 1+2, 3+1, 1+2+3 jne. Tämä on takuu jonka annamme ja tämä on takuu jota monet muut jalkapalloagentit eivät voi antaa asiakkailleen. Jos teidät jaetaan eri ryhmiin (huom, ei koskaan yksittäisiä paikkoja) teemme parhaamme että saatte istuimet läheltä toisianne.
Palaa FAQ-osioon

Onko hinnoissanne varausmaksuja?

Kyllä, Madridissa noutamiisi lippuihin painetut hinnat ovat joko Real Madridin tai Atletico Madridin seurojen jäsenhintoja. Jäsenillä tarkoitetaan kausikorttien haltijoita, jolla on liput jokaiseen kotiotteluun, jolloin heidän lippuhintansa ovat selvästi alhaisempia kuin mitä joutuisit maksamaan. Syynä tähän on, että ostamme lippumme aina virallisen edustajan kautta heinä-elokuussa. Tällä tavoin voimme siitä lähtien myydä lippuja koko kaudeksi, joten voit suunnitella etukäteen jalkapallomatkaasi Madridiin. Tämän vuoksi ostamme ja myymme lippuja 25-50% kalliimmalla kuin kausikortin haltijan hinta, mikä on painettu saamiisi lippuihin. Joihinkin otteluihin, FC Barcelona, Villareal, Valencia, Sevilla, paikallisottelut ja Mestareiden liiga jne hintamme voivat olla jopa 2-3 kertaa kalliimmat kuin kausikorttilaisten hinnat, mitkä on painettu saamaasi lippuun!
Palaa FAQ-osioon

Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: helpdesk@ticmate.com tai katso yhteystietomme ”Kontakti” –sivulta. Huomioithan, että kaikki kysymykset/palaute/reklamaatiot tulee lähettää meille enintään 14 päivän kuluessa tapahtuneesta. Mikäli saamme kysymyksiä/reklamaatioita myöhemmin, kuin 14 päivän kuluttua, emme välttämättä pysty enää auttamaan!
Palaa FAQ-osioon

 

09 4272 0899 09 4272 0899 Sähköposti Sähköposti
Ostoskori